۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

ملاقات های هنرمند 19 ساله امریکایی و روماریو +تصاویر

به گزارش ب مثبت :

“روماریو” اسطوره فوتبال برزیل پس از اینکه توانست علاقه دختر جوان و جذاب ۳۰ سال جوان تر از خودش را جلب کند، ثابت کرد که او تنها در زمینه به ثمر رساندن گل از فاصله شش یاردی استعداد ندارد.


به نظر می رسد فوتبالیست سابق برزیلی به “دیکسی پرات”، خواننده ۱۹ ساله امریکایی علاقه مند شده است، اخیراً عکس هایی از این دو زمانی که تعطیلات شان را در جزیره کارائیبی “آروبا” می گذراندند در شبکه های اجتماعی، منتشر شده است.




اگرچه روماریو هنوز اسطوره فوتبال برزیلی ها است، اما شوخی هایی درباره این موضوع که عشق جدیدش ۲۹ سال از او کوچکتر است، شنیده می شود؛ برخی ها به این نکته اشاره می کنند که این دختر جوان زمانی که روماریو در جام جهانی ۱۹۹۴ توانست ۵ گل به ثمر برساند، هنوز به دنیا نیامده بود.



فوتبالیست سابق بارسلونا در همان سال ۱۹۹۴ به عنوان بهترین فوتبالیست از سوی فیفا انتخاب شد و تا ۴۰ سالگی به فوتبال ادامه داد؛ وی عنوان دومین گلزن پرکار دنیا را به خود اختصاص داده است (پس از “جوزف بیکان” فوتبالیست اتریشی چک).



“روماریو” که در تیم ملی برزیل زوج “ببتو” بوده است، طی ۷۰ بازی ملی خود، ۵۵ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند و عنوان سومین گلزن پرکار تیم ملی برزیل را به خود اختصاص داده است.


روماریو پس از پیوستن به حزب سوسیالیست برزیل، وارد مجلس نمایندگان این کشور شد؛ وی از افرادی بود که نقش بسیار مهمی در برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل داشته است.


منبع: سیمرغ









ملاقات های هنرمند ۱۹ ساله امریکایی و روماریو +تصاویر



منیع: سایت zigil


  • داغ ترین ها
  • کسب و کار
  • سوپراستار
  • مجله خبری
  • سبک زندگی













http://bmosbat.net/wp-content/uploads/2015/01/2308.png
ملاقات های هنرمند 19 ساله امریکایی و روماریو +تصاویر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر